Jak zařídit kancelář v bytě či domě?
Sponzorované odkazy:

Čím dál více lidí se živí podnikáním či má flexibilní pracovní dobu, která umožňuje práci z domova a nebo zkrátka odkudkoliv, kde je k dispozici počítač a internet. Ovšem pakliže se rozhodnete pracovat z domu, potřebujete prostředí a k němu také určitý sortiment, který vám dokáže navodit tu správnou pracovní atmosféru a pomůže vám k těm nejlepším výkonům. Jak si tedy ve vlastním obydlí zařídit kancelář, která nebude na obtíž a v níž se budete cítit skvěle?
Pryč s rušivými elementy
Pracovat ve vlastním bytě nebo domě má rozhodně spoustu pozitiv. Kromě faktu, že si pracovní dobu můžete naplánovat dle svého uvážení, kdykoliv si odskočit na toaletu či se občerstvit, především oceníte pohodlnost, neboť vám odpadne veškerá starost s líčením, úpravou vlasů a oblékáním kostýmku. Ale právě toto familiární prostředí působí na spoustu jedinců jako velmi rušivý element, pro který možná u sebe doma pracovat, nebudete moci. Abyste se v době pracování věnovali opravdu a jenom práci, odstraňte ze svého okolí veškeré předměty, které by vás rozptylovali. Pokud si říkáte, že u pročítání faktur budete na půl oka sledovat váš oblíbený pořad, okamžitě na tuto myšlenku zapomeňte a rozhodněte se pouze pro jedno. Na práci je třeba míti dostatek klidu, takže pryč s televizí a rádiem.

Vymezte si prostor
Pokud tedy plánujete pracovat doma, ale nemáte dostatek místa ani podmínek k zařízení vlastní plnohodnotné kanceláře s veškerým zázemím, učiňte jeden podstatný krok, bez kterého se dál nepohnete. Vymezte si jeden jediný prostor, který bude fungovat vždy a každý den jako pracovní místo. To ovšem neznamená, že jej v jiném čase nebudete používat. Zkrátka si zvolte takovou část místnosti, kde se cítíte dobře, pohodlně a soustředěně a je zcela na vás, zda to bude postel, pohovka v obývacím pokoji či jídelna.
Vše pro kancelářské prostředí
Nikdo neříká, že si máte koupit stůl, točící židli a laptop vyměnit za klasický počítač, ovšem sami časem poznáte, jak moc jsou kancelářské potřeby užitečné. Pořiďte si proto předem barevné štítky, samozřejmě propisovačky a zvýrazňovače, nůžky, sešívačku, praktické svorky, ale hodit se budou také klasické obálky či podací lístky.

Článek Jak zařídit kancelář v bytě či domě? byl publikován 1. listopadu 2013 v 12.00 v rubrice Byt a Dům. Autorem článku je Veronika Sýkorová. Pro diskusi slouží komentáře (0).
Podobné články
- Kancelářský nábytek do domácí kanceláře 09.12.2017 21.30
- Jak zařídit domácí kancelář? 28.01.2015 09.15
- Kartotéka nejen pro domácí kancelář 19.06.2011 00.00
- Domácí kancelář aneb home office 10.03.2015 00.00
- Domácí kancelář čistě pro ženy 05.06.2014 12.00
Top 10
- Letničky do truhlíků - na sluníčko a do stínu
- Hello Kitty: funkční toustovač pro malé hospodyňky
- Tipy na zastínění pergoly, které ochladí vaši terasu i v parném létě
- Papírové krabice jako levný úložný prostor
- Kartotéka nejen pro domácí kancelář
- Šťastný bambus přináší hojnost do domu. Víte, jak se o něj starat?
- Nenechte se oklamat minimalistickými mýty: Jak na skutečnou rovnováhu domova?
- Jaké dekorace letos zvolit na Velikonoce?
- Nejdůležitější kuchyňské vychytávky, které vám ušetří čas
- Nejlepší způsoby, jak uspořádat knihy u vás doma
Tagy
dekorace nábytek zahradní nářadí sedací soupravy, pohovka kuchyně bydlení Jak vyčistit sametové polštáře? Zahrada kočičí tráva
Doporučujeme
Na nic nečekejte a pořiďte si nový byt v Praze již od 1,2 milionu Kč včetně DPH, na výběr mnoho lokalit.
Do bytu či domu kvalitní dřevěnou podlahu.
S bydlením je silně spojena i rekreace a dovolená, hlavně po dobře odvedené práci. Dopřejte si příjemnou dovolenou a vyberte si na MegaUbytko.cz ubytování na Jižní Moravě, kde zažijete relax a zábavu během celého roku.